Privredno društvo BULEVAR – resursi HR D.O.O. registrovano je i posluje kao podrška drugim kompanijama u sektoru obezbeđivanja i ustupanja ljudskih resursa, pružanjem kadrovskih usluga, tražimo:
ADMINISTRATIVNI SLUŽBENIK
Opis posla:
- Ažuriranje dokumentacije
- Evidentiranje ulazne i izlazne korespondencije
- Rukovanje korporativnom korespondencijom, e-mailom i telefonskim pozivima
- Korišćenje tehnike koju radni zadaci zahtevaju (aparata za kopiranje, faxa i slično)
- Popunjavanje i arhiviranje dokumenata
- Doček gostiju, briga o posetiocima, pripremanje i serviranje osveženja
- Snimanje sastanaka i pregovora
- Rezervacija smeštaja, putnih karata, avionskih karata i slični poslovi
- Odgovornost za nabavku kancelarijske opreme i drugih dobara koji se troše na dnevnoj bazi
Uslovi:
- Organizovanost i pedantnost
- Izrazita komunikativnost (treba da ima razvijenu sposobnost verbalne i pisane komunikacije)
- Analitičnost, sistematičnost i odgovornost
- Samostalnost i proaktivnost u rešavanju problema
- Kooperativnost i ekstrovertnost
- Poznavanje poslovne dokumentacije i osnova poslovne korespondencije
- Veština brzog kucanja
- Poznavanje rada na računaru i programa za vođenje knjiga
- Znanje nekog stranog jezika, najčešće engleskog
Nudimo:
- Cena sata : 200 din
- Radno vreme: Od 08h-16h
- Prevoz: Organizovan od Sava centra 07:15 h
Mesto rada:
- Krnjesevci ,Industrijska zona
Prijavite se za posao ADMINISTRATIVNI RADNIK na brojeve:
Kontakt telefon:
011/630-6580
060/3006-509
060/3006-508
011 630-6580
Bulevar-resursi HR doo
Poslovnica 2 – Birčaninova 42
Poslovnica 1 – Knjeginje Zorke 5
11000 Beograd -Srbija, Savski Venac
radno vreme:
pon-pet 8-17 čas.
sub 8-12 čas.
Prijave i CV biografije možete poslati na email adresu: poslovi@hrbulevar.rs